Sivut

tiistai 1. tammikuuta 2013

Blogi ulos kaapista

Hyvää Uutta Vuotta 2013 lukijoille :)

Olen piilotellut käsityöpäiväkirjaani "kaapissa" vuodesta 2010, ajatuksena, että ketä nämä työni voisivat kiinnostaa.
Kahden vuoden KyJy-tempausten (=kesäyöstä jouluyöhön) työtkin olen raportoinut toisaalle.
En kuitenkaan viitsi siirtää sieltä kuvia tänne, joten olkoon tämä jatkossa ainut käsityörintaman bloggauspaikkani.

Olen lähes tähän asti taustaillut käsityön sosiaalisessa mediassa melko näkymättömänä, mutta alettuani osallistua hieman aktiivisemmin, tulkoon käsityöpäiväkirjanikin esiin.

Toivotan kaapista ulos tuloni myötä myös lukijat tervetulleeksi. 
Ensimmäisenä ehti Tjorven, tervetuloa!

Itsestäni kerron hieman lisää joskus myöhemmin. Käsityö on minulle uusvanha harrastus, jonka aloitin jo pikkulapsena. Jossain vaiheessa ompelin paljon, neulominen ja virkkaus olivat taka-alalla. Nyt on toisin päin.
Uusi alku tapahtui jouluaattona 2008. Menin kauppaan juuri ennen sulkemisaikaa ja ostin puikot ja lankaa.
Olin ehtinyt hävittää jo puikotkin yhden muuton yhteydessä, ompelukonetta en sentään heittänyt roskiin :D.

Seuraan aktiivisesti useita blogeja ja yritän saada aikaan listan seuraamistani blogeista myös tänne kunhan alkaneen neuletempauksen (UWA eli uudesta vuodesta vappuun) hässäkkäni hieman helpottaa.

Otsikon joskus koiruuksia tarkoittaa nyt 3-vuotiasta kooikerhondje-poikaa.

Bloggailemisterveisin
Tikutin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita kommenttisi: