Sivut

perjantai 19. huhtikuuta 2019

Leluntuuletusriemua

Lisää aamuista tuuletusriemua lenkin jatkeeksi. Mulla vaan on niiiin hauskaa, mikä toivottavasti näkyy emännän huonoista kuvista huolimatta.

Siitä onkin aikaa ku viimeks on postaus tullu muutaman päivän välein.

Täällä on ruohikkopalovaara 😎, no ehkei ihan meidän pihas.

Tuumaustauko aamuauringossa on paikallaan




Harmi ettei mun silmät näy kunnolla
Täyttä laukkaa
En oo sit saanu tänään aamupäivällä nukuttua, mun kirsua on vipatuttanut niin kamalasti ku keittiös on ollu kiehumas possun sydäntä ja naudan maksaa treeninameiks. Mun on tarvinnu vahtia niitä, ettei ne vaan tee ittensä hävittämistemppua. Mä kyl arvaan, että saan noita vaan omien ruokanappuloitten maustajiks, mut ne kovasti kelpais pelkältäänkin.

Heipat ja kivaa pääsiäisen jatkoa 😄.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita kommenttisi: