Sivut

sunnuntai 8. heinäkuuta 2018

Jeg

Blogin nimi pitäisi toistaiseksi vaihtaa päinvastaiseksi, eli koiruuksia ja joskus käsitöitä. Puikot ovat lomalla. Neulon edelleen, mutta vain kun poika nukkuu ja muilta puuhiltani ehdin.
Ensimmäinen kooikerhondje tuli taloon -97 ja sai nimekseen Meg, nimi syntyi lopulta siltä pohjalta.

Luovutan puheenvuoron päähenkilölle... 

Heippa!
Tässä olen minä, Jeg-poika, tasan 7 viikkoa eli hetki sitten kotiutuneena.
Emäntä sanoi, että olen reippain ja rohkein pentu heillä ikinä, iloinen ja leikkisä.

Emäntä otti liki 100 kuvaa, eikä saanut ainuttakaan kelpoista, mutta laittoi tänne edes ne vähät suht terävät :d.

Uni voitti leikin päätteeksi, eka ilta (onneksi on ihanan tutut hajut pedissä)

Olen kova poika leikkimään. Minulla on oma jalkapallo, onhan nyt jaliksen MM-kisat menossa.
Ekan hyvin nukutun yön jälkeen annan pallolle kyytiä. 
Kerran käytiin yöllä ulkona pisillä, kirputin sen jälkeen hetken emännän korvaa ja jatkoin uniani aamuun asti.



Peilasin, olenpas komea poika (pylväs estää telkun virtajohtoon pääsyn)
Sain mukaani autolastillisen tavaraa, mutta minua kiinnostaa eniten kivat lelut, hyvä ruoka ja namit (joita en ole vielä saanut), sekä tietysti tutun hajuinen oma peti ja ihan emältä tuoksuva peitto. Emäntä kyllä jaksaa olla innoissaan koko autolastillisesta.
Menen taas, heipat!
&&&&&&&&&&

Syömisen ja

It's Taffel time - saan kuulemma askarrella tämän lisäpedin
 tirsojen jälkeen päivä jatkuu uusin kujein.

Task: etsi kuvasta koira

Eihän häntäni paljasta piiloa
Kaivaukset aloitettu. Emäntä sanoi ettei yhtään haittaa
Vaanin ja hyökkään. Emäntä on hidas, ei saanut yhdestäkään myyrähypystäni kuvaa, pah.



Heipat taas hetkeksi, on tirsojen aika.
&&&&&&&&&&

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita kommenttisi: