Sivut

lauantai 13. heinäkuuta 2019

Kesätouhuja


Joitain emännän heinäkuisia laukauksia:

Sain Zoofarin pujottelukepit (Lidlistä) takapihalle. Kuvan emäntä sai tietty vasta palkan palautuksesta.
Makoisa haukotus, olis iltapäivätirsojen aika

 Emännän jujutusyrityksiä:

Kujeita mielessä

Nakkasin ihan tarkoituksella pehmopallon Taffel timen taa niin etten ite saa sitä pois
Tuu ny emäntä antaan se pallo mulle



Odottavan aika on pitkää, katselen ikkunasta harakoitten nahinaa ku emäntä ei reagoi mun ongelmaan

Eks sää ny ymmärrä

No ei sit auta ku viskellä leluja sohvalta tälle puolelle

Ötökkäjahdissa, ensin leikin sillä ja sitten syön, eikä emäntä tykkää mun näistä välipaloista

Neulomuksen laaduntarkastaja

Takapihan pienuus ei vauhtia hidasta, sorsa saa kyytiä

Vauhti näkyy vain korvista ja hännästä

Emäntä ei vauhtikuvia saa, parhaimmillaankin ne on tällasta mössöö

Viimein oli tarvis ottaa läähkätauko hellekelin hepuloinnin jälkeen. Ilma enteili ukkosta.
Näin ihanan koissutytön 💕, voi ku oltais päästy vapaana juokseen. Sit me vaan lenkkeiltiin yhes. Se on mua kolme kuukautta nuorempi pieni amerikanpaimenkoira, ihan mun kokonen. Yhyy, se oli vaan kylässä täälläpäin. Harmi ku emäntä ei hoksannu ottaa meistä kuvaa.

Viikon päästä olis tarkoitus mennä kisaturisteeraamaan, josko sieltä sais muutaman paremman kuvan ja vähän vaihtelua näihin aina samanlaisiin kuvatuksiin. Ja siitäki on taas aikaa ku ollaan missään käyty.

Heipat taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita kommenttisi: