Sivut

perjantai 19. heinäkuuta 2019

Mä näytän

Emäntä laitto mun pujottelun päreiks ja alotettiin alusta jollain 2x2 systeemillä. Mä kun en tykkää hallin verkoista enkä ohjureista. Kyl mä niistä meen mut hitaasti. Meil on ny ekan portin viikko vasta.
Mut mul on ongelma, en saa tehdä tätä niin paljo ku haluisin, aina on välkkä, pah. Ja sit toi emäntä häipyy kesken kaiken terassille istuskeleen.

Se käskee mun usein näyttää mitä tarkotan. No, mäpä näytin, eikä pitäny jäädä epäselväks:

Tyhmä välkkä. Tahdon lisää treeniä heti, jäin siis istuun namimaatin luo.
Ei tehonnu, täytyy hakee emäntä terassilta
Tuu ny
Tassut emännän syliin jotta se tajuis, mut se istuu vaan. Jatkan näyttämistä...
...keppien kautta tietty. (Emännän kuva tästä epäonnistu, ei sen puhelimella zoomata mitään liukkaasti liikkuvaa, joten tää on kuvituskuva tokan päivän treenistä.)
Ja namimaatille, josko se lopultaki tajuis.
Jään taas istuun namimaatille, eikö se ny vieläkään tajuu vaikka oon kertonu niin hyvin ku osaan.
Mä osaan tän ekan portin jo ihan ite ja melkein mistä suunnasta ja kulmasta vaan. Emäntä lähettelee mua millon terassilta ja millon kukkapenkin takaa ja vastakkaisesta suunnastaki kohti emäntää, jollon se antaa namin kädestä ku toi namimaatti ei itekseen liiku.
Toisen portin saan kuulemma ens viikolla, mut emäntä sano, et ekaks pitäs siirtää tääki vaihe hallille.

Tänään mulle tulee ikää jo vuos ja kaks kuukautta, eli tulihan se 19. päivän postauski. Ja viikonloppuna mulle on kuulemma luvas jotain kivaa, jostain pitsistä emäntä on höpöttäny.

Heipat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita kommenttisi: