Sivut

maanantai 6. elokuuta 2018

Kivaa hulinaa

Voi että on ollut kivaa huisketta ja hulinaa.
Illalla meille tuli piiitkällä karavaanilla Freyan perhe ja minusta tuli ihan lentävä hollantilainen. Olin revetä liitoksistani silkasta ilosta ja hoitelin Freyan isännän naaman iltapesun sen puolesta.
Oli niin myöhä, että Freyan kanssa lenkkeiltiin vasta aamulla.

Freya-neito on kuukauden verran minua vanhempi, tässä Freyan isännän kuvia lenkiltämme:

Kahdella jalalla olen melkein Freyan korkuinen

Sentti ajatuksesta



Lentävänä hollantilaisena


Näin piiitkällä karavaanilla ne tuli
Freyan nuorempi isäntä oli tosi, tosi kiva leikkikamu, jaksoi leikkiä mun kanssa vaikka kuinka ja kauan. Se on yhdeksän ja puolivuotta mua vanhempi.






Freyan emäntä otti minusta kuvia, mutta en malttanut poseerata kun emännällä oli hurjan paljon namia kädessä. Hännänkin heitin välillä ihan roikkumaan.

Turkki kasvaa niin että olen kohta karvapallo



Ikää 11 viikkoa 2 päivää
Viimein mun duraselit alkavat kaivata latausta.

Olipa tooosi kiva päivä. Jo omalla aamulenkillä näin Tiksun ja Lunan ja iltapäivällä käytiin vielä Mustissa ja Mirrissä. Pesin sen mun oman kaupan tätinkin naaman kun se otti mut syliin.
Huomenna meillä on kivana spessuna pikkupentujen peuhutuokio siellä eskaripaikassa, huisin jännää, ja lauantaina mennään katsomaan agilityä. Sunnuntaina on eskari ja sitä ennen perjantaina, ai niin se eläinlääkäri. Toivottavasti se on ihan kiva paikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita kommenttisi: