Sivut

keskiviikko 1. elokuuta 2018

Rapsutus Massumus kavereineen

Latinankielinen nimeni on Canis lupus familiaris, mutta emäntä sanoi, että minä olen melkoinen Rapsutus Massumus.

Arvatkaapas mitä emäntä meni tekemään, no se tilasi jo valmiiksi ajan 12-viikkoisrokotuksiin.

Multileikkijän ongelma, molempia ei saa suuhun yhtäaikaa eikä tiskiharjaa voi pyöritellä tassuilla. Tiskiharja on yksi ulkoleikkien lempparini.

Emäntä joutui jo remontoimaan harjaa. Olen niin ahkera leikkijä, että sain pienen pään muovit repsottaviksi riekaleiksi.
Takatassut sammakkona

Paukutan päätä, kas näin
Yritin polskia 8-litran kulhossa. Emäntä ei saanut kuvaa kun survouduin kerälle kulhoon. Piti tulla heti pois kun kippo oli liian pieni minulle. Viilensi kuitenkin kivasti kun massu kastui kokonaan. Tarvitsisin pienen kahluualtaan.
Eilen oli ensimmäinen kunnon ukonilmani, emäntä sanoi että akkastaa. Säikähdin vähän kun jyrinä tuli ihan lähelle. Vilkaisin ympärilleni, mutta valitsin silti emännän turvapaikaksi. Istuin sitten emännän sylissä lattialla, tai ainakin ihan vieressä ja söin puruluuta pahimman paukkeen ajan, paukkukoot.

Ollaan monena aamuna aamulenkkeilty perhosten kanssa, ainakin sata metriä. Osaan kulkea ihan hienosti porukkalenkillä, vilkuilen koko ajan Hupia ja Amigoa miten kuljetaan.

Kerrankin emännällä oli edes puhelin aamutassuttelulla mukana.
Tässä vedän rallia Hupin ja Amigon emännän pidellessä hihnoja:
Mustavalkoinen on Amigo ja minun värinen on Hupi.
Tänä aamuna meillä oli viiden koiran kokoontumisajot, Hupi ja Amigo olivat olleet jo märällä metsälenkillä keräämässä polttopuut mukaansa:
Kaverini vasemmalta: Amigo, Hupi, Tiksu ja Luna-chihu
Tiksu-perhonen on jo 10 v. Emäntä sanoi, että on mahdotonta kuvata kun riekun hihnassa :d. Ja pah, minä mitään rieku...

Nähtiin vielä lapinporokoira Tuisku. Kaikki kaverini kävivät tervehtimässä, mutta minä en mennyt vielä, kun oli jo tutustuminen kahteen uuteen kaveriin.
Isovillakoiran ja berninpaimenkoiran tervehtimisseremoniaa katselin tosi uteliaana emännän sylistä. Olipa koiraisa aamu tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita kommenttisi: