Sivut

tiistai 4. syyskuuta 2018

Kintunnostoharjoituksia (15 viikkoisena)

Harjoittelen kintun nostoa melkein joka päivä, vaikka emäntä sanoo ettei mun vielä tarvi.
Sisäsiisti olen ollut edelleen, vaikka kerran oli läheltä piti tilanne kun tyhmä emäntä vaan hämmenteli kattiloitaan keittiössä eikä meinaa ymmärtää. Piti kahdesti käydä hakemassa sitä ennen kuin se tajusi että mulla on kakihätä. No paistoi se samalla mulle uunissa lisää kanaista koulunamia.

Eskari tuli käytyä ja arkitottelevaisuus on vuorossa seuraavat 5 viikkoa. Koirakoulussa on muuten ihan kivaa, mutta kun siellä ei aina tapahdu tarpeeksi. Pitää pitkät ajat vaan olla, mukamas rauhoittua, eikä saisi edes haukkua, ainakaan koko ajan. Touhuaminen olisi kivempaa kun mulla on kylällinen energiaa. Emäntä kyllä sanoo, että olen hyvä oppimaan oppimaan. Se oppimisen oppiminen on kait tässä joku juttu, höh.

Olen minä silti aika väsynyt koulun jälkeen, kohta pitää ottaa tirsat.

Sellainenkin tyhmä asia vielä on, että emäntä alkoi parina iltana viikossa lähteä jonnekin kirjojen kanssa. Sitten se haisee ihan koululta kun se tulee takaisin. Viimeksi se vielä jätti mulle aika hankalat ongelmanratkaisutehtävät lähtiessään. Vakooja paljasti, että minun oli pitänyt haukkuakin auki niitä pahvirasioita jotta saan ne namit sieltä.

Emännällä ei taaskaan meinaa olla kuvia, kun se ottaa kymmenittäin vaan niitä tärähtäneitä. Eikä se jaksa laittaa tänne videopätkää amerikkalaisen jalkapallon peluustani, olen kyllä paljon äänekkäämpi kuin se vinkuva soikulapallo, jota yritän matkia.

Emännän piti ottaa kuva kun nukuin kerällä täällä putkessa, mutta ei se tietenkään kerennyt.

Laiska emäntä nosti koko pihalelulaatikon terassille. Kippasin lelut veks ja otin parhaimman, eli sen pahvilaatikon ja aloin laittaa sitä päreiksi, repiminen on niin kivaa...

Käsittely alkaa

Laatikko saa kyytiä

Valmista tulee
Niin juu, yhtenä aamuna meitä oli aamutreffeillä yhteensä 10 koiraa ihan samassa paikassa. Se on nyt uusi enkka.

Lauantaina on kuulemma odotettavissa jotain kivaa ja jännää, johonkin me lähdetään, kerron sitten lisää. Täytän silloin jo 16 viikkoa.

Heipat taas, nyt koisimaan 7,5 tunnin yövakiot kunhan tuo emäntä vaan ehtii sanomaan mulle hyvät-yöt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita kommenttisi: